Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

21 March 2010

Sakitnya hatiku

( Aduh.. macam mana ni.. hati aku dah terkeluar.. siape yang nak tolong masukan balik.. panggil Dr., Bomba, Polis, Askar dan siapa-siapa pon yang boleh menolong aku sekarang ni. aduh..)

U all.. sakitnya hati pagi ahad ni.. mesti nak tahu sebab apa kan. kalau hot story ni sah-sah lah u all nak korek sampai lubang cacing kan.. kalau boleh nak scan diri aku ni.. semua orang nak scan.. apa yang tersirat dan tersurat dalam kepala otak aku ni.. Ingat!!! Bukan batu bersurat yang dijumpai di Terengganu tu..Terengganu ke? aku pon x sure.. rasanya betul kot... aku x kisah pon.. janji bahagia...
  ( hati ini kalau boleh dilekat dengan plaster luka untuk mengubati kesakitan, nak juga aku tampal kan.. tapi kalau tampal leh hidup lagi x? mesti mati! kalau x mati pon pensan 5 minit ke.. pitam 45saat ke.. kalau tidak terus jadi arwah lah pulak.. ishhh malam-malam cerita pasal mati-mati pulak.. buang tebiat apa..)

Sebab aku sakit hati ada lah 5-6 benda.. tapi yang x boleh terima... satu blog yang aku baca ni.. dia telah melanggar prinsip-prinsip kerahsian.. mesti lah ada kaitan dengan diri aku dengan kawan-kawan yang lain kan.. kalau tidak.. tak kan lah aku nak menggila dalam blog pagi-pagi buta ni.. baik aku buat tahi mata ja.. ada juga faedah... "CUKUP YANG TU JE.. X BOLEH BAGI TAU LEBIH-LEBIH.. BAHAYA.."

...Cerita Tamat...

No comments: