Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

15 March 2010

Stress


  ( Stress aku dah tahap macam orang dalam gambar ni..aduh... sampai bila harus begini...tolonggggg... agak-apa apa mamat dalam gambar ni buat sampai jadi macam tu ha? teringin juga nak tahu kan..hehehehehe...)

U All sekarang ni minggu paling nazak rasanya.. banyaknya ASSIGNMENT... tu lah bila nak submit minggu ni baru terkangkang-kangkang nak buat kan... sebelum ni aku duduk relax je goyang-goyang yang apa boleh digoyang kan.. ala.laaaa.. buat-buat x faham lah pulak..ngeeee... khamis ni nak submit Asgment Personal Finance... yang tu yang membuatkan aku stress gila-gila.. tajuk dia pon aku x faham apa yang dia nak... dengan bahan yang x da.... pening yang amat-amat... Yang group punya lagi lah.. langsung x sentuh... harap-harap stress aku ni dapat dikurangkan setelah meluahkan dalam blog ni..huhuhu....

No comments: