Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

09 February 2010

Mid Term LAW...


Jam 10pagi tadi ada Mid Term Ni. Aku ni dah lah jenis study last Minute. Malam tadi study sikit je. sebab x da mood time tu. Aku ingat nak study Time Class Law untuk Minor. Tapi bila masuk je class hampeh.. tertido pulak.. ngantok sangat-sangat.
    Untuk exam hari ni x kisah sebab OPEN BOOK TEST. maknanya cuma bace point besar je. Bila dapat je je kertas soalan. Pehhhh.. x boleh tahan soalan dia.. susah lah jugak.. macam-macam kes keluar.. dah lah sepatah HAram pon aku x paham kes.. bukannye apa.. Kalau mengikut Aras Teksonomi Bloom tu.,. Bahasa orang putih ni Aras yang paling tinggi dia guna. Dengan bahasa mahkamah dia lagi. Terkangkang-kangkang juga lah nak jawab.hahaha.. bukan setakat kes.. nak ingat Akta-akta lagi.. apa akta yang x da.. semua ada.. Tan Sri.Akta AZIZ pon ada..lalalala...
    Bila cakap OPEN book TEST.. apa lagi.. semua kami open.. sampai kaki,badan, tangan, mulut berjalan2 nak dapatkan jawapan.. yang penting aku dapat jawab semua soalan yang dia bagi.. Jawab je semua.. tapi betul ke salah belakang cerita.. yang penting siap mengikut masa yg telah ditetapkan.. Apa-apa pon aku harap dapat lah markah yang tinggi.. sebab biasanya soalan Final lagi susah... Tawakal je lah...

No comments: