Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

01 February 2010

Tiba-tiba Mood x baik malam ni....

...Cerita Mula...
Tentu ramai yang rasa pelik... siang tadi sampai maghrib aku happy je...
Bila dah nak masuk jam 8mlm.. tiba-tiba hilang mood..
rasanya macam nak marah, maki, tengking orang je.... tapi aku cuba bersabar...
Kalau pempuan marah-marah orang cakap datang bulan.. tapi kalau lelaki datang apa?

Aku tahu sebab apa, cerita dia macam ni.. tadi aku buka 1 blog..
blog ni agak agak popular jugak di kalangan orang ramai masa kini..
aku x mau bagi tau blog apa yang aku baca... tapi blog ni lain dari yang lain...
ayat-ayat yang digunakan boleh menyentuh perasaan bila kita baca...

Aku suruh lah kawan aku  Mizz.. #$%^!@@# baca blog tu...
bila aku tanya apa pendapat dia... dia pon sama macam aku...
marah sangat-sangat dengan ayat-ayat yang digunakan oleh penulis tu...
Dia tulis macam x da hotak lah....
tapi bila aku luahkan apa yang aku rasakan dalam blog aku..
tetiba je mood aku kembali pulih...
...Cerita Tamat...

No comments: