Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

24 March 2010

Bersukaria di KLIA

...Cerita Mula...
Bersukaria... bunyinya macam seronok je, kenapa aku gi KLIA? Bersukaria? Nak hantar  aku gi  Nepal ke? Aku nak bercuti dengan kawan-kawan dekat US ( Ulu Selangor) ke? ooooo..oooo... semuanya salah.. malam tadi lebih kurang 7.35ptg waktu Malaysia. Ikin call aku ajak temankan dia gi KLIA. pada mulanya aku menolak sebab ada discussion dengan kawan. tapi dia merayu sangat sebab x tahu jalan kan. baiklah aku terima.. Bukan apa Ikin terpaksa pergi USA untuk melawat family dia yang berada di sana selama 1 minggu.. betuah nasib badan kan... naik flight business class lagi.. tiket pon dekat 15 ribu...  hehehe...
( Gambar besama Ikin sebelum dia bertolak Ke USA,Kepada Ikin selamat pergi dan selamat kembali ye.. ala... sedih lah pulak nak tinggalkan dia.. 1 tempayan juga air mata keluar..Flight dia jam 1.30pg)

Semua perbelanjaan untuk ke KLIA ditanggung sepenuhnya oleh dia, termasuklah makan dan minum untuk aku, Ikhwan dan Nurul. Thx banyak-banyak ye Ikin. Terima Kasih daun keladi, lain kali belanja lagi..ngee... Aku pun bukan tahu sangat pon jalan KLIA, yang aku ingat masa aku hantar mak aku nak gi Canada je dulu, time tu aku stay dekat Hotel Pan Pacific. Bila sampai je dekat sana terus parking dekat dalam hotel, Then pergi terminal lalu dalam hotel tu. Dapat lah budak ni merasa naik kereta yang bawa beg dekat hotel untuk masuk dalam terminal. aku pon x tahu sangat dia panggil apa binatang tu.. almaklumlah... aku bukannya keja dekat situ..hehehheee... kereta tu hanya orang yang stay dekat hotel je.. tapi.. peduli apa aku, aku dah parking dalam hotel...secara rasminya aku boleh guna kemudahan yang ada dekat dalam tu.. betul x...? yang penting confidence yang tinggi. kalau tidak jangan panggil aku Prince Hairi.. wah..wah.. macam nak bangga diri lah pulak.... sabar hairi....sabar....
 (sempat juga snap-snap dekat KLIA huhuhu.. Jgn x tahu. aku dengan Ikhwan ni memang suka bergambar.. dalam toilet pon kami sempat bergambar dekat cermin..huhuh)
( Sambil-sambil tu kami cuci mata dekat sini tengok aksi budak-budak yang nakal)
Kami sampai Tanjung Malim lebih kurang Jam 4 pagi, balik-balik dari KLIA. terus Hasnan bangun dari tidur. sempat juga mengumpat dengan dia sekejap.huhuhu.. Then, tidur mati lah aku. jam 8 gi class.. aduh.. ngantok gila ni... nak tidur pon x boleh dalam class sebab En.Khai buat lawak je. lucu sangat-sangat.

1 comment:

Daniel said...

Wow..Kayanya rakan Hairi tu.. Apa family dia buat di US tu? masih single ka?