Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

26 August 2010

Dilema Tempat Praktikum

...Cerita Mula...

Ayooo... Aku baru balik dari kampus. Selesai mendengar taklimat praktikum. Tahun ni fakulti buka 5 buah negeri  untuk latihan mengajar (Praktikum) antaranya Perak, Selangor, Pahang, Negeri Sembilan & Melaka. Masalah yang paling besar, aku masih mencari sekolah yang sesuai untuk praktikum. Kalau boleh aku tak suka sekolah yang terlalu pedalaman dan tidak terlau bandar. U all dapat bayangkan sekolah macam mana   menjadi pujaan hati.




Dalam masa yang sama teringin nak buat dekat negeri sendiri. Selamat Negeri Sembilan buka. So, boleh aku buat dekat sekolah lama. Boleh jumpa dengan cikgu yang pernah mengajar aku. Adik adik junior. Apa apa pon aku harap, Pihak Unit Latihan Mengajar akan menerima permohonan aku. Mudah mudahan.. Amin...


...Cerita Tamat...

5 comments:

senandung semalam said...

kete prince ke tue..?
heehhehe

diana said...

kat mane 2 pun tak pe
sebenonye ..kan?
tapi lebih baik di negeri sendiri..
nak cari juduh pun
senang..

Pencacai Alim said...

aku pilih negeri org lain..nnti nk blk raya baru ada feel..hakhak

@reltzsensei said...

wa xaci bkk kt n9..johor????

SUXX said...

wah masyuukk