Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

27 August 2010

Mood Exam


...Cerita Mula...

Mmmm...Aku sangat happy sem ni, cuma 3 paper untuk final exam. Dah lah 3 paper, habis exam awal pulak. Tapi yang ini cuma draf sahaja. Masih belum muktamad. Aku harap draf ni akan kekal. Kalau u all nak tahu minggu exam bermula 22.11.2010 hingga 10.12.2010. So, jom tengok jadual aku.


Exam habis awal... Syukur sangat sangat...
Tak payah nak pening kepala...

P/s-Kawan kawan yang lain, plz jangan makan hati dengan jadual exam aku. Dah lah class seminggu sekali. Then jadual exam 3 hari saje. So, ada masa untuk bersukaria sama kawan kawan.

...Cerita Tamat...

6 comments:

Aida Azryn said...

Gud luck! :D

Silent Thinker said...

orang pun exam 3 paper aje...tp abs 27 hb

MR. SYAH said...

semoga berjaya prince...

Pencacai Alim said...

aku dh takde exam..hakhak

bobiedanbad said...

gud luck 4 exam..x exam tp nk bg murid exam jer :)

sweetie2010.blogspot said...

suka-suka juga, study jgn lupa, bila keluar result tak pening kepala ma...