Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

11 August 2010

Menggila Dalam Pizza


...Cerita Mula...

Mmm.. U all.. Petang semalam aku sangat emo.. Sangat Marah.. Hanya tuhan yang tahu aku punya emo.. Time ni aku ajak  sharel temankan aku beli barang..  barang aku banyak sangat.. lepas beli barang, aku  mengidam nak makan Pizza... mengidam mengalahkan orang mengandung.. Dipendekan cerita, aku ada dua COUPON pan Pizza.. Coupon ni akak aku yang bagi.. valid for 1 month from the date of issue.. Valid 16/8/2010.

Dipendekan cerita, aku nak tukarkan coupon tersebut. Bila nak tukar coupon tersebut, salah sorang dari staf cakap Pan Pizza dah habis.. Ok fine, may be Pizza Tg. Malim ni terlalu kecil dan kekurangan stok. Aku sungguh emo bila staf tu pergi macam tu saja. Tanpa mengambil order dari aku. Boleh dia pergi macam tu saja. Mmm.. memang nak  nahas pempuan tu..  Dia ingat aku masuk pizza tu sekadar nak menari nari or suka suka nak tengok orang makan. kepala otak dia...

Dengan gagah perkasa, gaya mendada dada, gaya memoyo moyo... Aku terus berjumpa staf tersebut. Apa lagi.. Aku tanya baik baik kenapa tak amik order. Kalau u all nak tahu.. boleh dia buat bodoh.. Apa lagi.. memang aku maki habis habis.. Boleh lagi dia melawan.. Bila Aku dah tak boleh terima cara dia layan pelanggan. Aku terus jumpa sama Manager dia... 

Apa lagi.. Manager dia aku sekolahkan.. Aku pon tak tahu macam mana Pizza Tg. Malim bagi training dekat pekerja. Sepatutnya sebagai staf & manager kita perlu utamakan pelanggan. Aku bukan makan free dekat pizza tu.. aku bayar tax 5% then service 15%. Wajarkah  layanan sebegini  yang aku dapat.. cuba u all fikirkan.. Aku malas nak berselindung lagi.. Nama staf yang aku maksudkan Nor Amira dan Manager dia  Emilia. Aduan akan aku buat.. Aku akan pastikan mereka akan dikenakan tindakan tingkah laku.. mmm.. poyo je ayat aku ni.... ngeee...

Bila manager tu dah cuak, tiba tiba pulak nak tukarkan Pan Pizza tu dengan pizza lain.. Aku pon Say TQ je lah.. takkan bila dah ludah.. then nak jilat balik.. Yang ni bukan cara aku.. So, apa lagi.. Aku terus menggila dalam Pizza tu.. semua pandang aku.. semua diam.. Semua tak jadi makan.. Itu lah Prince Hairi... Last sekali aku terus balik rumah dengan kecewa.. Mmmmm...
 


Pic ni tak da kena mengena dengan Pizza
Aku nak bagi tahu...
KFC Tg Malim  punya service lebih bagus dari Pizza Tg. Malim...
Pic amik masa nak gi Kursus MPP
Pic masa aku dengan Sharel muda muda..

...Cerita Tamat...

4 comments:

@reltzsensei said...

hahaha...ggel beb piza tg.malim u ngamuk..hik3...

HairiAks said...

Ha3... tau x pa... tp u yg x leh blah... tiba2 jadi patung.. smpai x terkata2 ek.. Maybe tkejut i mengila dlm Pizza.. ngeee...

sweetie2010.blogspot said...

... banyak2 bersabar Prince.

HairiAks said...

Swetie..
Haha.. Prince tengah sabar ni.. hik3...