Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

04 August 2010

Hot Hot McD.. Hot Lagi My Scandal... :)


...Cerita Mula...

OMG.. Apa nak jadi ngan budak budak sekarang.. tak habis dengan scandal & kekasih gelap. Mmmmmm.. Kalau U all nak tahu... Selamat aku tak mati KATAK or  mengejut time buka FB. Bila buka je.. Aku kena TAG dekat sarang salah sorang skandal aku. OMG... Malu Oii.... Kalau tak caya tengok PIC ni.. Or Just Klik kat sini..  Prince Hairi in Scandal (^_^) Dalam FB


Ha Ha Ha. Ini dia... Encik Jejaka yang perasan macho bersama dengan scandal dia.. Aku pun tak tahu dari mana budak ni amik PIC ni... mmm... Agaknya dia explore my  lappy ? 


McD Rawang  jadi tumpuan aku dengan scandal yang agak hot hot kuku ni...


Opss.. Jangan tengok lama lama pic ni... MUFFIN aku dah nak terkeluar tu... puas cover dekat meja... Ngee..


Aksi sengal yang berjaya di snap oleh Mak Hikus tu... Noty sangat dia. Tak malu betul snap pic aku macam ni...


Opss... Pastikan anda tidak meniru aksi ini sekiranya di bawah umur 18 tahun.. Amaran keras oleh Prince Hairi.. Kalau umur dah lebih.. boleh je... Sekali sekala kan..

P/s- Sekiranya anda salah sorang daripada scandal yang termasuk dalam PIC yang telah di edit. Jangan nak serang tak pasal pasal.. Cuma call or mintak jumpa je...

...Cerita Tamat...

5 comments:

BabiesMom said...

Owww PRINCE dengan Skandal.. haiyooo cun2 laks tue... ha

Helmet Putih said...

'cuma call dan minta jumpe je'....mendalam tu....yg pakai kopiah tu tadi ingatkan majlis akad nikah ko ri..hihiks...banyaknye skandal...ala madu 3 P Ramlee gitu....

senandung semalam said...

bnyk gle skandal prince..
mne yg real one pnye..?
heheee

sweetie2010.blogspot said...

amboi ramainya kekasih gelap ni...

LuMos mAXimA said...

hurmm.....mmg scandal sgt2!!!