Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

23 August 2010

Makan Tak Ingat Dunia

...Cerita Mula...


Mmm.. Aku just nak bagi tahu yang aku kembung perut.. Bukan setakat kembung.. Tapi dah 10 kali gi toilet.. Hencik toilet dah tak larat tengok muka aku... Selang 10 minit Hencik toilet terpaksa berjumpa dengan aku.. hik3..

P/s- Makan ikut kemampuan.. Jangan ikut perasaan. Berhentilah makan sebelum anda diberhentikan makan... Pesanan Ikhlas dari Prince Hairi.

Walaupun sakit perut, puasa masih diteruskan..

...Cerita Tamat...

14 comments:

sweetie2010.blogspot said...

Gambar Ini bukan setakat kenyang biasa, ini namanya mentadarah namanya.

HairiAks said...

Sweetie..Hik3.. aahh..Pic mentadarah.. dah lama tak dengar ayat ni.. lucu3..

Pencacai Alim said...

gilos perut...segala mcm apa ntah dlm perut tuh..hakhak

peaNut said...

tp,,prince kira beruntung tau..makan byk mana pun..bdn tetap leh maintain..kalau peanut..habisss daa...

arezura said...

heeyuuu..menakotkn tgk perot org tu..cm nk meletop..

wanie said...

haaa ap lg..nnt mnum lah eno..kikiki :P x pun, sapulah mnyak yuyee cap limau..utk kelegaan perot kembung..kui3 :P

feedah said...

ko ame lah dgn aku...
tp kluaq masuk toilet bkn sebab terlebih makan tapi tersalah minum jer... hahahaha...

HairiAks said...

Pencacai Alim..
Hahaha.. smua ada tu.. batu, kayu, berlian.. smua ada..hik3

HairiAks said...

Peanut...
Tu lah pasal.. mkn sikit.,... Tp still x gemuk.. klu boleh jgn lebih 60kg.. x mau.. x sngup...

HairiAks said...

arezura...
Haha.. btul tu..mmg menakutkan.. slmt x mletup mcm tyar..ngee...

HairiAks said...

Wanie...
Klu dh kembung mcm tu.. paling tidak pon 10 bungkus ENO.. 5 tabung minyak Yuyi..hik3

HairiAks said...

Fidah..
ko tersalh minum apa..
minum air unt diet ke..hik3...
or ABC? eh silap bkn ABC tp air basi..

EDDYLEBS said...

kembung perut? minumlah eno hahahahahahaha cam dalam iklan tv tu....

HairiAks said...

Eddy..
btul tu..
nanti aku nk beli ENO satu lori... hik3