Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

22 August 2010

Merdeka.. Merdeka.. Merdeka..


...Cerita Mula...

Mmmm.. Kurang dari 4 jam aku akan bahagia.. Aku akan Merdeka.. Akan terlepas dari sebarang siksaan.. Terlepas dari segala sindirin.. Aku tak perlu jumpa dengan Si dia.. Tak payah nak mengadap muka dia.. Kalau dulu aku pernah sukakan dengan dia.. Tapi hari ni.. Aku sangat benci dia..aku benci perangai dia.. aku benci segalanya galanya.. 


Selagi boleh senyum..Aku akan terus tersenyum..Dan sentiasa terpancar senyuman plastik.. Terpancar senyuman besi..Kadang kadang senyuman kayu pon ada...Mmmm..

Aku harap.. Lepas ni aku tiada sebarang hubungan dengan dia.. Aku sudah cukup tersiksa.. Rasanya lebih siksa dari siksaan kubur..(Macam pernah rasa je..hik3..).. Aku sagat benci dengan dia.. benci.. benci... benci.. Kepada dia, walaupun kita dah tidak bersama.... Aku tetap tidak dapat memaafkan apa yang kau buat pada aku...

...Cerita Tamat...

4 comments:

AiDa AzRyN said...

Tiba-tiba teringat lagu radja-benci bilang cinta.. hehe! lm xdengar.. ;p

ayie said...

cikgu saya bilang kalau selalu benci timbul rasa sayang..hehe

Pencacai Alim said...

lebih teruk dr seksa kubur..hakhakhak

Lelaki Ini said...

deyh!
bulan ramadhan jom berbaik2!
hehehehe...