Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

22 October 2010

Thanks Adik Adik Ku...

...Cerita Mula...

Hahaha.. Masih belum terlewat nak ucapkan terima kasih kat adik adik yang celebrate malam pra graduasi untuk aku dengan rakan rakan. Sangat meriah dan sangat teruja dengan persiapan yang dibuat oleh mereka. So, malas nak tulis banyak banyak. Layan je lah pic ni.




Sweet memories with class mate..Mwahhhh


Prince with Lia,Wen, Ina  & Zura..


Hahaha.. Ini dia.. scandal yang paling hot & spicy kat UPSI. Varini, Puspha & Santha.


Aksi manja aku with Iqa Berry.. Yang ini bukan scandal okie. Only my junior.


 Prince & Farah


 ...Cerita Tamat...

10 comments:

silent thinker said...

wallah! iqa beray masuk dalam blog abg!

farid_yet89@yahoo.com said...

welcom!!!

imanshah said...

wah bakal2 cikgu berposing sakan na

Lelaki Ini said...

besh2!

sweetie2010.blogspot said...

Salam,

wah2, kak sweetie suka tengok gambar prince ngan 3 dara tu.Control macho gitu. Varini tu cantik la dia pakai baju kurung.

HairiAks said...

Silent..
Hahaha.. iqa masuk blog abg.. msti dia bangga kan.. kan.. kan..

HairiAks said...

Farid..
:-)

HairiAks said...

ImanSyah..
hahaha.. bkn selalu pon posing sakan ni.. lalaal

HairiAks said...

Lelaki..
Memang best.sangat best..

HairiAks said...

Kak Sweetie..
Wslm..Thanks... Jgn lah puji lebih2.. nanti kembang pulak.. ngee...