Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

25 October 2010

Trip Bukit Fraser

...Cerita Mula...


P/s- Hanya untuk budak laki laki yang suke merempit sahaja. Kereta tidak dibenarkan sama sekali untuk mengelakan kesesekan lalu lintas yang tidak pernah sesak. Sape sape yang nak join dipersilakan. Setakat ini, baru 15 penyertaan yang diterima. Lagi ramai lagi best.

...Cerita Tamat...

11 comments:

mye said...

salam perkenalan :)
nape open pd laki jew??
hehe

HairiAks said...

untuk mengurangkan maksiat di atas bukit jer. hik3..
just joke lah...
sbb pmpuan x rmai yg nk join.. dh ajak.. tp x mau ikut..

Lelaki Ini said...

besh2!!!
ak xpnah g!

diana said...

bagus la tak bawak orang pompuan..
kang tak larat nak layan pulak..
orang pompuan ni tak best di bawak bejalan..
ade je benda nak merungut..
heheh...

HairiAks said...

Lelaki.. hahaha.. jom kita gi.. nak?

HairiAks said...

diana..
Pengakuan jujur yer disitu..
no komen.. :-)

imanshah said...

takde moto la..kete je..haha

HairiAks said...

Hahaha.. kalau keta tahun dpn boleh..? sbb jalan sempit gila nak naik atas tu... kalau mote best sikit.. leh rempit..

♥ QaseH ♥ said...

CCB 995 JOIN SEKALI,,

HairiAks said...

Hahaha.. boleh2.. Tapi kena tggu kat atas bukit bole.. Cantik no tu? selamat x 999.

sweetie2010.blogspot said...

Ingat masa kak Sweetie gi Bukit Fraser..muntah-muntah, pening, jalan sempit berpusing2 ooo..