Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

11 May 2010

Aku dah bebas

...Cerita Mula...

Horay..horay.. kurang dari 48jam. aku akan bebas dari segala-galanya. seronok.. aku bebas nak buat apa-apa yang aku nak buat. makan, tidur, lahar orang, noty2, & macam-macam lagi. tak da orang yang akan ganggu hidup lagi. Malam tadi bila baca status sorang budak tu, rasa macam dunia ni aku yang punya. Oh.. Prince Hairi memang jahat.. suka buat orang macam tu.. So, ada aku kisah.. aku bukan mintak duit kau.. yang penting aku x pernah ganggu hidup kau.. kau je suka ganggu hidup aku.. ho3... apa lagi yang aku nak mencarut di pagi selasa ni? ada cadangan?


Oh.. Merdeka!!! Merdeka!!! Merdeka!!! cukup 3 kali... Sekarang x boleh tulis panjang-panjang.. masa itu emas..

Kepada Insan yang aku maksudkan tu, aku dah maafkan ko.. lepas ni kita buat hal masing-masing. ko dengan dunia ko.. aku dengan dunia aku.Mulakan hidup baru.. Hidup tanpa masalah..


Walaupun sibuk.. masih sempat update blog... sorry lah pic ni kualiti kurang sikit.. aku guna kamera laptop je.. ho3...

...Cerita Tamat...

3 comments:

zulkbo said...

salam..
dunia ini kita yang punya
seronoknya jadi orang muda yang bujang yek..?

@reltzsensei said...

ayok...u bebas dari sape rie??awek???u kn dh lme dude...huhuhu...xkan yg bmw kot??ngee..

~LP Lum~ said...

salam~

hehehe... amat gembira nmpaknya eik... :)