Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

16 May 2010

Bersukaria di PWTC


...Cerita Mula...

15hb bertempat di PWTC aku sempat ikut MPP pergi PWTC. Ho3.. jalan-jalan tu, yang aku tahu ada Karnival Keusahawanan. yang lain tu aku x tau lah pula. 8.30am janji Melayu aku pon sampai lebih kurang jam 8.25am. Bila sampai sorang je baru ada. Ingatkan bas jalan jam 8.30am. Yang paling best tunggu vvip dari KHAR.. Girl2 tu.. Siap macam Kak Kiah & Mak Enon sangat. kalau nak kata pakai vogue x da lah vogue sangat.. biasa2 je.. Akhirnya jam 9 baru bertolak...

Berbalik kepada cerita asal, tujuan gi sana aku nak makan-makan je.. ha3.. x da maknanya.. aku kan kuat makan so, bagi aku majlis ni x da lah penting.. bagi aku makan yang penting.. ho3.. betul x.. perasmian jam 11.30pg hingga 12.30tgh. Ingatkan dapat lah jumpa dengan PM, tapi PM x datang.. digantikan dengan Dato' Khalid Nordin. ok lah tu.. janji Dato' yang rasmikan. betul x..?

Ni masa jamuan makan dekat Tun Razak Hall 2, makan dengan VVIP lagi.. dapat lah jumpa orang kenamaan dekat situ. Kepada Helmi, sory sangat-sangat.. selalu je pic ko x da dalam ni.. sape suruh ko tangkap gambar kami.. ha3.. Mie x marah kan?

Yang ni menu untuk makan tengahari, boleh lah.. yang pasti 1 meja sepatutnya 10 orang, tapi aku cuma duduk 5 orang je. puas sangat makan masa ni.. rasa dunia ini aku yang punya.. paling lucu, pasal udang, aku x boleh makan udang. Bila tengok udang dalam tu besar-besar.. aku makan lah sekor. lepas 5 minit.. gatal-gatal badan & bibir. So, trauma nak makan udang lagi.. haha

...Cerita TaMat...

5 comments:

MiE sMiLe said...

xpe hairi ak xkisah pun..
yg penting redha and ikhlas je...

HairiAks said...

Ala Mie... jangan lah macam tu..
nada macam sedih je..
ho3...
lain kali kita snap pic byk2 k..
ho3..

Hizami Rahim said...

wow.
banyak betul makan.
ahha.
;)
5 orang.
maksud 1 orang makan untuk 2 orang.
ahha~

@reltzsensei said...

hik3....mkn gle2 kn??i yg plg last mkn...ngeee..

HairiAks said...

haha.. Btul2..
Tp slmt kita 5 org x gila lpas mkn tu..
hu3...