...Cerita Mula...
Ha ha ha.. My name is Shin Chan. Eh.. Salah pulak.. My Name is KHAN.. Ya.. Shin Chan.. Aku suka tengok cerita ni.. paling lucu aku suka tengok versi Indonesia. Memang best, bahasa dia membuatkan aku geli hati sehingga menjilat jari. Memang dari dulu aku peminat setia cerita ni, bukan setakat tengok dekat TV je, tapi sanggup download dalam YouTube, beli CD, DVD dan macam macam lagi.
ha ha ha.. ini lah dia Shin Chan aku, cuba tengok muka dia. pemalu sangat.,tak tau lah dia shy pasal apa tu? Shin Chan.. Nape shy ni? boleh bagi 10 sebab. ha3.. Aku suka sangat dengan dia, lucu, baik hati, yang pasti dia cute sangat-sangat. Aku suka Shin Chan.. cute.. cute.. cute.. Opss... Oh..tidak...tidak.!! terlebih pula.. Prince Hairi!!! tolong jaga tingkah laku anda di khalayak ramai... ngee.... jangan memalukan orang NEGORI... hahaha
Aduh... nampak Shin Chan aku ni.. Noty sangat, tak senonoh perangai dia.. kalau boleh semua dia conteng & buka. U all, jangan nak tengok lama lama. aurat tu... aurat.. hahaha.. aku sorang je boleh tengok Shin Chan ni.. Shin Chan, ingat.. jangan nak noty2 ok.. Kalau aku tahu noty2 dengan orang lain jaga baik.. kena pukul dengan Prince hairi nanti.. Miss u Shin Chan...
...Cerita Tamat...



