Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

Showing posts with label study. Show all posts
Showing posts with label study. Show all posts

09 November 2010

Cara Paling Berkesan Kepada Mereka Yang Tidak Boleh Tidur

...Cerita Mula...

Hey all, mesti ramai diantara kita yang mengalami masalah tidak boleh tidur. Setelah aku melakukan kajian selama 4 hari. Akhirnya aku berjaya mencipta ubat untuk mereka yang tidak boleh tidur. Kalau family aku tahu. Mesti mereka berbangga dengan kejayaan aku. Mesti mereka buat kenduri 7 hari 6 malam. Lepas ni, aku bioleh mendapat gelaran Prof Madya di atas sumbangan aku kepada dunia. Hahaha (Aku memang suka berangan). Tolong jangan nak gelak okie.

Caranya memang mudah, memandangkan sekarang study week. Aku perlu membaca berpuluh puluh buah buku. Baik bahasa Melayu, Cina, Iban, Inggeris dan German. So, kepada mereka yang tidak boleh tidur. Sila baca buku yang banyak mengandungi teori or fakta. Aku yakin 230% kurang dari 10 minit u all semua akan tidur. Kalau tidak percaya, sila cuba sendiri. Tidak perlukan duit beribu ribu ringgit untuk beli ubat tidur.


Hahaha.. Sempat snap pic.. Sebelum aku menidurkan diri di library. ZzzZzzzz.. Mak guard kat situ tidak boleh berkata kata ketika ini. Hanya mampu melihat air liur basi yang memenuhi meja..Weekkk.. ( Cuba u all bayangkan)


P/s- Saya telah berjaya untuk menidurkan diri kurang dari 10 minit. Anda bila lagi. Cuba sekali pasti nak lagi. Kalau u all nak tahu, dah 4 hari buku yang baca aku. Mesti kawan kawan aku bahagia tengok aku tak dapat study. Arghhh...

...Cerita Tamat...

14 April 2010

Indahnya Study!!


haha.. Indahnya study? Oh... Tidak.. Tolong jangan jadi plastik...Aku x boleh nak bohong diri lagi....Betapa bosanya nak study..study..dan study...

U all rasa? bosan x? Apa!! x bosan? tipu lah..!! U all tipu... kot aku tanya mak cik Esah pon dia cakap bosan tahap gaban... So, cuba u all tengok fomula kat atas tu.. yang ni aku tak tahu lah sape yang cipta.. suka-suka je buat rumus macam ni... aku tengok pon jadi BLe..ble... Selamat study kawan2... good luck 4 finaleExam...