Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

03 June 2010

Contest Dari Cik Izyan Izzaty

...Cerita Mula..

Ha ha ha.. 1st time aku nak join contest ni. Kalau U All nak tahu, aku suka suka je join. Nak mengisi masa lapang aku yang 24 jam sentiasa tak busy. hahaha..  Kali ni Prince Hairi join contest adakah anda "PHOTOGENIC". Aku masuk pon sebab kena TAG dekat sorang kawan yang baru kenal. Nak tau sape.. Jeng Jeng Jeng "CIK FIRSYA MELISA CUTE" . Yang pasti contest ni dianjurkan oleh CIK YEYEN aka IZYAN IZZATY. Untuk melayakan anda join contest ni, pastikan anda telah menjadi Follower Cik YEYEN.


Cara nak join mudah je, U All tangkap gambar macam Cik Izyan ni, yang pasti muka nampak ok. Tak kisah lah gaya apa yang U All nak buat yang pasti mesti macam "PHOTOGENIC". Nak tangkap gambar gaya menongeng, kuak lentang, kupu kupu. Silakan, tak ada sape pon nak melarang. Untuk maklumat lanjut tentang syarat contest ni KLIK DEKAT SINI. BOLEH!!

Jeng Jeng Jeng...  inilah dia Prince Hairi yang berhajat nak join contest. Cute tak? Handsome? Comel? Cantik? Perasan gila aku ni.

Baiklah, Prince Hairi akan menerangkan serba sedikit tentang Pic ni. Ramai yang dah tak sabar rite?

1. Gambar ni aku tagkap sendiri. Hasil titik peluh aku sendiri.Kalau nak tahu bukan senang nak ambil gambar sendiri. sebab memerlukan kemahiran yang luar biasa.hahaha..

2.  Pic ni agak unik sebab aku snap snap time nak pergi pasar malam Tg. Malim. Kira pic pasar malam lah ni.

3. Yang paling aku suka pic ni, aku terpaksa mengepit sesuatu untuk menampakkan bahagian seluar aku. Kepit apa? hahaha.. biarlah rahsia..

4. Aku suka pic ni, sebab aku snap dalam bilik kesayangan aku. Waktu ni muka poyo poyo sikit. tapi tak apa nampak cute tak. hahaha..

5. Pic ni agak unik sebab ia boleh menjadikan mata aku menjadi sedikit bulat. Kalau nak ikutkan mata aku sepet sikit.. ngee...

Langkah terakhir, Mencari 3 orang yang aku yakin boleh menyertai contest ni:-

1. Areltzsensei (Ril) Sharel aku memilih dia sebab dia kawan baik aku, aku nak tengok macam mana dia nak popularkan diri dia dalam blog, rasa rasa vogue tak dia ni?

2. Mie Smile Si Mie ni pulak dia seorang yang gila bergambar. Pantang jumpa Kamera. KOMPOM suruh snap pic dia. Tak kira lah dalam toilet or dekat pasu bunga. gagagaga

3. Eddy yang ni kawan baru kenal dalam blog, hobi dia bagi komen dekat blog orang. Aku yakin dia ada bakat yang terpendam. Tu sebab aku nak tengok pic dia macam mana. boleh tak Eddy?

...Cerita Tamat...

10 comments:

@reltzsensei said...

hik3..rie..die kne undi u ek??tp camne nk undi u ek??i xpaham r..baru mangon tito ni...ngeee...

HairiAks said...

Bukan undi lah cik abang oi..
u cuba baca syarat2 dia dekat blog i, kan i ada link dekat blog. kalau u still x faham nanti call i ok..
boleh tak cikgu?

Aslina said...

heheyy... baru first time join contez ke?? same aaa kite... wahahaha...

Helmet Putih said...

wajib join ker? aku mana la pandai berposing2 nih..x macam ko...suka bergambar..huhuhuhuhu

HairiAks said...

Ninaneno..
Haha..baru 1st time..sblm ni ramai yg ajak join.. tp x minat & x reti sangat..
ni pon try je...
lucukan...

HairiAks said...

Eddy
Ala.. x da lah wajib...
Tapi join je lah..
Hairi tgok Eddy pon pandai posing apa..Pic dalam blog tu pon ok gak... ok apa... Join ek..

Helmet Putih said...

2rel ikut ker? ha ha ha...

HairiAks said...

mesti lah ikut.. esok lusa baru dia update blog...haha...

BabiesMom said...

waduh2.. sayer pun masuk contest nie..tapi tak dapat PIC yg GENIC lg.. pic GEDIK bnyk ar... ahahha.. wah2... PHOTOGENIC gak awk nie.. takper2.. cokong awk.... CHAIYOK

HairiAks said...

Lady XOXO..
Thx.. Ala kalau Photo GEDIKS pon x pa.. janji masuk kan.. haha
lucu lah awak ni..ngee..