Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

01 April 2012

Jalan-jalan Cari Makan

...Cerita Mula..

Minggu lepas aku sempat keluar dengan kawan-kawan sekolah lama. Cikgu-cikgu masa aku praktikal dulu. Lokasi pilihan KL.. Time ni nak shopping pon tak bernafsu sangat.. Ye lah.. orang lain semua dah gaji.. Tapi aku dah 3 bulan kerja.. Gaji pon tak masuk lagi.. Tapi selamatlah baki gaji masa jadi kaunselor dulu masih ada lagi.. Boleh gak join kawan-kawan bersukaria. So, aku gi naik keta Cik Nusrah.. Lokasi pilihan KLCC.. 


Yeah.. ini dia si Cikgu Hairi.. 


Korang ingat budak sekolah jew boleh masuk Petrosains? oh tidak... Aku pon nak masuk juga walaupun dah 3 kali masuk dalam ni... Saja-saja nak habiskan masa yang terluang.. :P


Cikgu Sahar dan Cikgu Nusrah..


Cik Nusrah..


Okay.. Sempat lunch kat SUBWAY...

...Cerita Tamat...

No comments: