Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

07 June 2010

Digoda Oleh Makhluk Paling Sexy!!!

...Cerita Mula...
Sebenarnya aku nak cerita pasal aku bored je hari ni. Yang pasti untuk minggu ni aku akan bosan dan terus bosan. Jangan rasa pelik kenapa tajuk lain, Gambar yang aku upload tak da kena mengena dengan tajuk. Aku akan rindu dengan dia sepanjang minggu ni dan minggu depan. So sad. Mmmmmmm miss u so much..

...Cerita Tamat...

4 comments:

cemomoi said...

heee nampak dah sama cam askar jepon pulak

HairiAks said...

Cemomoi..
Haha..mcm asker Jepun ek..he3..

MiE sMiLe said...

erm..lucu la hairi...
aik mcm biasa je tgok...
tp ak teringat teater tue la hairi time msk KUO hehhh

HairiAks said...

Mie.. Jangan dikenang cerita dolu2.. nanti aku shy lah..
Nti aku teringat plak watak yg ko dgn aku pegang time tu.. mmg lucu.. hahahah