Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

10 June 2010

Jom Balik Kampong!!!

...Cerita Mula...

Horay! Akhirnya dapek jugak eden balik Negori esok potang. Ghasonye dah lamo den tak balik. Yo lah asyik busy memanjang yo. Dokek dua bulan den tak balik. Lamo tu, kot tanam durian dah buleh tuai lah. ngee..  ( nampak bona den ni menipu, ado ko durian buleh tuai.. ngok ngek tak?) Den balik naik bas yo, lagi copek naik bas dari komuter or ketapi yang lombab tu. Trauma den naik binatang tu. Ado ko dari Tg. Malim ke Seromban dokek ompek jam. Kot naik bas baru sejam ompek puloh minit.
Ni lah family den. Tak ghamai pon. Yang dopan tu Dato' Zainol dongan Datin Zuraidah. Belakang tu akak den Ain & adik den Zairul. Kocik yo kan family den, kot den balik pon yang ado kat umah mama & papa yo. Yang lain semua dah buek hal masing masing. Cukup lah, dah bebolit bolit lidah dongan tangan nak menaip bahaso negori ni. Habis semua kamus dewan den rujuk nak menaip ni. hehehe... layan yo lah ek...

...Cerita Tamat...

15 comments:

m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] said...

ouhh..

best ye lh kn...
nati balik cni bawak lh buah tgn k..

tpi sebelum 2...xnk ajak ke?..nak jugak pergi nogeri tapi xde kawan lh

HairiAks said...

haha...
Mapie.. kalau nak datang Negori bagi tahu je.. Nanti Hairi bawa gi jalan jalan... kita Jalan satu Negori.. poi pantai & shopping.. ngee.. mcm2 lagi yang ado dokek sini...

cikCEPET said...

ahahaa~
ponek den baco en3 ekau neh arr...
baek2 yo balek kg tuh...
slamat smpai laa yohh...

:))

HairiAks said...

Cik CEPET..
Tq lah ye.. kesia awak bce kan..
sampai penat penat dok bace.. he3...

cikCEPET said...

ahahaa~
baiklahh...

m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] said...

iye ke..btol ke..mmg dok nogeri ke?....skrg stay mne?

HairiAks said...

cepet..
baik baik sayang ek..ngee.. just joke...

HairiAks said...

Mapie..
Skrg Dok Tg MAlim, Perak.. Kg Dekat N9.. Klu nk dtg Tg Mlaim Ckap r.. Sini tmpat dia biasa2 je.. Best Lg Negori..hahaha

m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] said...

ouh..iye ke...blh gak..nati lh ek.....plan btoi2..

HairiAks said...

ok.. klu nk dt bg tau je.. Tp bg tau awal2 r.. tkut x da umah lak..he3..

linda said...

wee...org ng9 yep..hahaha..xfhm bhsa ng..hehehe..:)

HairiAks said...

Linda..
lepas ni kalau kawan dgn hairi mesti pandai cakap negori.. he3

agzamry said...

hai..thanks for viewing my page~

HairiAks said...

Agzamry..
u r wlcm...

linda said...

hahaa...tgok la cmna..tapi suah r..