Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

15 June 2010

Makan Bola, Tidur Bola, Mandi Bola & Minum Bola!!!

...Cerita Mula...

Ha ha ha.. Today aku nak story mory pasal bola. Walaupun aku ni bukan peminat setia bola. Tapi bila World Cup's muncul. Aku pon terasa bahang dia. Bila makan, tidur, minum, keja, mengumpat & apa apa saja mesti ingat bola. Kadang kadang sanggup tak tidur pagi nak tengok bola. Ni dia penangan FIFA kan.
Macam biasa pasukan pilihan kebanggaan keluarga aku. Jeng jeng jeng " England". Rasa rasa boleh menang tak kali ni. So, tunggu dan lihat je lah.
Aku harap sangat sangat Argentina masuk final VS England. Memang gempak vs meletop. Negara lain tu aku tak amik kisah sangat. Nak menang, menang lah.. Tapi dua negara ni yang menjadi pujaan hati ku.. ngee...

...Cerita Tamat...

23 comments:

MiE sMiLe said...

rie i target German la masuk final hehehe

HairiAks said...

German ek.. Harap2 lah x masuk Final.. aku nk England Or Agntina.. boleh ke tidak?

senandung semalam said...

hidup england.. hehehee

lady XOXO said...

haaa nasib baik sokong ENGLAND.. ngeee... go go.. tapi seri lak ngan USA aritue

HairiAks said...

Senandung..
go..go.. go.. England.. sokong England... ngee..

HairiAks said...

Xoxo..
lpas ni msti England menang... tul x?

lady XOXO said...

hurm tu ar PRINCE harap cgt lepa menang ... tapi klu lepa menang pown kita tak dapat apa... ahahha

HairiAks said...

Ala.. Xoxo.. dpt apa lg.. KOMPOM kita dpt kepuasan Vs Kepenatan..
Tapi x pa.. sonok.. bukan selalu pon.. sekali skali jak.. ngee...

m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] said...

minat gak ek dgn bola...

miant englan r argentina?..


sme lh plak....

kikkkikikiki

HairiAks said...

MAPIE
sama ek.. kbetulan je kot..
hahaha... ala..Hairi minat mcm tu je..

m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] said...

sme lh...mcm 2 je..

tapi memeng sokong argentin dr dulu..

the best

timtim said...

england!england!

HairiAks said...

mapie..
hahah...

HairiAks said...

Timtim..
Yeah tahun ni England.. sokong 18000%

m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] said...

england xkan ade peluang...argentina gggoooooo...

ahahahhah...giler dh naik kepala...

kakakka..lawak je

iRfan Johan said...

green wt england seri ngan usa..
cm xde can mali can je...haha!

HairiAks said...

Mapie..
Sabar sabr.. jangan r gila..skrg ni Tg Rambutan tutup,,
sbb smua dok lyan FIFA..
ha3..sabar ek..

HairiAks said...

Irfan..
X pa.. masih ada peluang lagi.. tunggu & lihat je lah.. ngee...

Uruchimaru @ kf said...

yo england !

HairiAks said...

Uruchimaru..
England mmg best..

AiZ said...

hehe.. aiz pulak tk minat bola langsung... rararara. ^__^

HairiAks said...

Aiz..
x minat bola ek..?
x pa r. janji awak bahagia kan..
agak agak apa yg awak minat ek?

ayu said...

abg li...ayu rse portugal mnang taon ni coz critiano ronaldo ade...hehe...