Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

08 June 2010

PJDMYH ( PERSATUAN JANDA DUDA MALAYA YANG HOT)

...Cerita Mula...
PJDMYH diasaskan oleh Prince Hairi pada tahun 2009. Objektif utama penubuhan untuk membantu mereka yang memerlukan khidmat nasihat berkaitan dengan percintaan dan penceraian(haha macam lah aku ni pro sangat dalam benda ni, ngee). Selain itu, membantu mereka yang kurang kasih sayang dari cewek dan cowok yang sering sibuk setiapa masa. Maka, tertubuhlah PJDMYH.
Sehingga tahun 2010, seramai 90 orang telah berdaftar dengan PJDMYH antaranya Eina, Nurul, Mie & Prince Hairi sendiri ( nada bangga). Dan selebihnya akan dimaklumkan kemudian. Antara aktiviti menarik untuk ahli PJDMYH yang akan berlangsung sepanjang 2010 (nada riak dan bangga). Pertama, percutian di Pulau Perhentian 3 hari 2 malam,  Lawatan ke Zoo Negara ( untuk mencari calon calon yang berkelayakan), Percutian ke Genting, konvoi beramai ramai ke pasar malam Tanjong Malim setiap hari Sabtu dan family day setiap cuti semester.

Untuk makluman, keahlian hanya dibuka untuk kawan kawan AT45 sahaja. Kepada sesiapa yang berminat boleh menghubungi terus Prince Hairi di talian 013-629 6023 Talian dibuka 24 jam termasuk hari cuti dan cuti umum kecuali masa Hairi tido & mandi. hahaha.. boleh ke tidak? boleh ke tidak?boleh ke tidak? 

...Cerita Tamat...

8 comments:

BabiesMom said...

wah... untuk couple yg memerlukan nacihat.. leh tak.. ahahahah

HairiAks said...

Lady..
rasanya boleh kot..
tapi Hairi kena rujuk buku resepi masakan dulu..
hehe.. boleh?

BabiesMom said...

ahahha.. buku resepi.. alamak.. cmner tue.. ahhaha.. boleh aja.. cari masakan yg ala2 masak dua rasa.. ok gak

HairiAks said...

lady..
sebenarnya nak tengok cara masak je. untuk memikat hati pasangan kita..
klu kita nk bg couple syg dkt kita.. apa lg.. masakan lah boleh menarik minat couple kita..
tu yg kena rujuk buku resepi tu..
he3..

BabiesMom said...

ahahha.. jawapan yang tepat PRINCE... kena masak.. tapi malu nk ngaku.. xoxo kureng cikit bab masak2.. ahahah.. setakat POTONG2 reti ar... adus.. mampos saper dapat XOXO...

HairiAks said...

haha.. Xoxo x pa.. masak ni kita bole blaja.. klu x reti sgt pon search je dlm intnet or buku.. sedap x sedap blakang cerita.. jnji perut kenyang.. he3..
Klu pdai potong.. Xoxo potong je apa yg ada kt dpur tu.. msti couple teruja tgok teknik potong memotong yg dimiliki oleh Xoxo.. Wlpun x pandai masak..
hahaha... Kompom 30,000.00 serba 2 dia bagi...

BabiesMom said...

ahahha.. Kompom 30,000.00?.. ahhaha tka nyer.... tak per ar.. potong2 dulu erk kan PRINCE.. nanti xoxo belajar ar dari CHEF MAMA xoxo... ahaah.. sok kawin ari ni baru belajar.. wakakka.. tak kahwin ler gamaknyer klu perangai cmtu.. ISH2

Unknown said...

nak join..nak join....nak join....g pasar malam beramai2...